Wednesday, November 09, 2005

مامانی

سلام
مامانی
از وقتی که يادم مياد شبها پيش مامانم ميخوابيدم.مامانم عادت داشت فقط بايک شورت بخوابه.منم شبها قبل از خواب کلی با هاش ور
ميرفتم البته اونم هميشه با دودول من بازی ميکرداين موضوعبرای من عادی بود و هيچ احساس خاصی نداشتم چون اينجوری بزرگ شده بودم تا اينکه يروز يک فيلم سوپر تو خونه پيدا کردم(بماند از کجا وچه جوری)مشغول نگاه کردن شدم وقتی فيلمو ديدم يجورايی شدم ی احساسهايی تو وجودم بيدار شدن سعی کردم بهش فکر نکنم ولی شب موقع خواب تصاوير جلوی چشمم بود مخصوصا وقتی مامانم اومد بخوابه و لخت شد داشتم ديوونه ميشدم ولی بهروی خودم نياوردم مامان مثل هر شب اومد منو بوسيد بعد دستشو برد سمت دودولم(کاملا سيخ بود) که مثل هميشه باهام شوخی کنهوقتی ديد سيخه گفت ديگه کمکم داری بزرگ ميشی ديگه بايد جدا از من بخوابی.گفتم از کجا فهميدی بزرگ شدم گفت از اونجايی که دودولت سيخ شدهگفتم من که هر شب دودولم سيخ ميشه گفت اره ولی بعد از اينکه من باهاش بازی ميکنم منم از ترس اينکه نگه جدا ازم بخواب گفتم اخه امشب خودم باهاش بازی کردم خلاصه موضوع ختم به خير شدبعد شروع کردم ور رفتن با سينه های باحال مامانم اونم بادودول من بازی ميکردبهش گفتم چرا وقتی بادودولم بازی ميکنی سيخ ميشه مونده بود چی بگه ولی برای اينکه من حساس نشم گفت چون خوشت مياد.منم که منتظره فرست بودم که به قسمت ممنوعه مامان دستگفتم ميخوای منم يک کاری کنم که خوشت بيادگفت چی کار منم بدون معطلی دستم گذاشتم رو کسش وگفتم اينجوری دستمو زد کنار گفت نميشه گفتم چرا گفت اخه من که دودول ندارمگفتم ولی تو فيلم اقاه اينجای خانوم رو ميماليد با تعجب گفت تو کدوم فيلم گفتم همون که تو کمدت بودگفت چرا نگاه کردی اون فيلم بديهگفتم اگه بده چرا خودت نگاه ميکنيبرای اينکه ادامه ندم گفت ديگه نگاه نکنی منم گفتم باشه حالا اينجاتو بمالم گفت نه منم ناراحت شدم گفتم پس منم ميرم مال شراره (خواهر بزرگم)رو ميمالم اونم برای اينکه من فکر نکنم چيزه مهمی گفت شوخی کردم بيا ماله خودمو بمال منم دستمو گذاشتم رو کسشو هر چی تو فيلم ديده بودم انجام دادم مامانم هم هی خودشو تکون ميداد بعداز چند دقيقه شورتشو در اورد منم وقتی دستم به اون کس داغو خيس خورد داشتم ديوونه ميشدم مامان به ناله کردن ترسيدم دستمو برداشتم گفتم چيزی شده گفت نه داره خوشم مياد بمال توشو بمال منم شروع کردم اما ايندفعه توشو بعد چند دقيقه مامان چندتا تکون خوردو بيحال افتاد گفت بسه گفتم خوشت اومد گفت خيلی اخه ۱۰ سال بود که خوشم نيومده بود گفتم پس چرا وقتی من خوشم مياد مثل شما بيحال نميشم گفت تو هنوز کوچيکی چند وقت ديگه تو هم ميشی. خلاصه سکس منو مامان ازاون شب شروع شد وبه بقيه اعضا خانواده هم رسيد
pesar_bahal_bavafa@yahoo.com جون مادرت نظر

48 Comments:

At 2:10 PM, Anonymous جوجو said...

چون جونه مادررو قسم خورده ب.دي من نظر ميدم
داستانهات يه خورده تکراريه
اگه امکانه باز کردن سايت زير رو داري اونا رو بياربراي اينکه اون سايت فيلتره
www.today-web.com
هر دو سه روز داستان جديد داره

 
At 5:41 AM, Anonymous Anonymous said...

baghye ye in dastane mamani ro bezar.plz

 
At 5:49 AM, Anonymous Anonymous said...

baghiyeye in dastane mamani ro bezar.plz

 
At 7:00 AM, Anonymous بهرام said...

خوشحالم كه به همين راحتي فهميدي كس كسه ديگه مال مامان و خواهر نداره هر جا لاي كس خيس ديدي بكنش و كيرتو تا دسته بكن توش و هم خودت حال كن هم بگذار طرفت حالشو ببره

 
At 12:20 PM, Anonymous سیروس said...

دوست عزیز دمت گرم ای ول خیلی با حال بود من کیرم سیخ شد ناگفته نمونه که من هنوز هم با مامانم حموم میرم و من بدن مامانم رو با صابون می شورم و مامانم هم بدن منو با صابون می شوره خیلی حال می کنم شاد باشی.

 
At 11:24 PM, Anonymous از طرف ایران وایرانی said...

درود به همه
من .... هستم از بچگی همه کارا می کردم از عرق مرق تا کس دختر اما اینکه تو برمیداری داستانی غیر واقعی رو از مادرت می نویسی حتما بی قصد وغرض این کارو انجام نمی دی .
اگر که بخوای این کارو در ایران و جوونای ما باب کنی که کور خوندی ایرانی یعنی خانواده پرست و خانواده دار اما اگه قصد و قرض دیگه ای داری مواظب خودت باش که اگه به هویت واقعیت پی ببرم نه تنها من بلکه هر کسی که بشه بهش ایرانی گفت تورو زنده نمیذاره
کون لقت

 
At 9:01 AM, Anonymous Anonymous said...

دنبل دوست خوب واسه دوستي .سعيد 09374781588ترجيحا کرماني

 
At 9:20 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام من پزشک هستم 32 ساله از مشهد. اگه خانومی دوست داره به شیوه کاملا علمی و توپ یه سکس با من داشته باشه که حسابی حالشو ببره در خدمتم drahmadavaz@yahoo.com

 
At 1:28 AM, Anonymous Anonymous said...

kiri

 
At 6:04 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام از نظر من اين داستان ها همش دروغ است اين ها همش در بدل پول که از امريکايي ها ميگيرن مي نويسن و نام ايران را بد ميکنن اين ها همش اخرت خود را به دنيا فروختن لعنت به اين مردم نابود باد کسي که مردم مسلمان را اين طوري از راه ميکشن و دين اسلام را بد نام ميکنن من خودم افغاني هستم اما افغان ها مان اينقت بيغيرت نيستن زنده باد مردم افغانستان اضهار نظر از لکسس پنجشيري Laxix.khaled@yahoo.com +93772053225

 
At 6:04 AM, Anonymous Anonymous said...

kiram be namoseton ke in chizaye kirio mizarin.akhe kodom adame halal zadei in kararo mikone.kiram be kone valade saget bere.kos nane ajnavi

 
At 10:55 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام به همگی دنبال یه کیر میگردم ترجیحا مشهدی اسمم سعیده 18 ساله

 
At 10:58 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام به همه جنده ها وکیر کلفتها دنبال یه کیر میگردم ترجیحا مشهدی اسمم سعیده شمارمم 09379558998

 
At 11:01 AM, Anonymous Anonymous said...

به یه دختر مامانی نیازمندیم.حسین گلپور از مشهد شمارمم 09378729588

 
At 12:37 AM, Anonymous khashayar said...

shomaha nemidunin ke to iran chand nafar hastand ke bekhatere eslam va fesharash to farhange irani be incest sex ru ovordan ,amare in nemune sex to asia be khosus dar eslam ziad shode be hadde bavar nakardani yani shayad alan hamsayaton madar va pesar va khahar va baradar va zurgiriye pedar va dokhtar bashe,inghadr ham az gheyrat va irani harf nazanid ,ghayrat manish chize digast,amrica ham koskhol nist biad in kararo kone ,age intorie pas chera 10000 ta filme super darim 1 doonash irani harf nemizane?

 
At 12:38 AM, Anonymous khashayar said...

agha dastanet kheili ghashange

faghat vase neveshtane ehsasatet bayad ye seri ghavanine nevisandegio roayat koni ke betuni ehsasaseto bayan koni,movafagh bashi edame bede

 
At 3:43 PM, Anonymous Anonymous said...

inha hamash kos shereh bavar nakonin

 
At 4:00 AM, Anonymous Anonymous said...

MAN ye dokhtare sexsi va pooldar mikham 09373740996

 
At 12:47 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام خيلي با حال بود اگه مي شه طرز اخفال كردن خواهر زن هم بگيد چون اون مي خواد به من پا بده و من بكنمش ولي روش نمي شه بگيد چه كار كنم تا بتونم بكنمش و داستانشو براي شما بنويسم ممنون مهدي هستم از قم

 
At 6:19 AM, Anonymous Anonymous said...

کیرم تو کون همتون و کیر همتون تو کون من !
من سامان 30 ساله از مشهد
هم از کردن خوشم میاد هم از دادن

اهل هر کدوم هستی اگه از مشهدی شمارتو برام ایمیل کن

SJR_SJR2001@yahoo.com

 
At 5:03 PM, Anonymous jack_pesar said...

salam man aram az kurdistan iraq dokhtar farari hast barae dosti hata barae avordan chon man asheqe zan iranm man qadam 187 ast va 83 kilo hastam 4shane hastam marde khosh qeyafe hastam va har ja delesh bekhad man bahash hastam va hazer hastam be iran ham bemanam vali khosh qeyafe va ba mehraban rastego bashad tel 07504525000 yahoo jack_pesar man montazere zange shoma hastam

 
At 5:03 PM, Anonymous jack_pesar said...

salam man aram az kurdistan iraq dokhtar farari hast barae dosti hata barae avordan chon man asheqe zan iranm man qadam 187 ast va 83 kilo hastam 4shane hastam marde khosh qeyafe hastam va har ja delesh bekhad man bahash hastam va hazer hastam be iran ham bemanam vali khosh qeyafe va ba mehraban rastego bashad tel 07504525000 yahoo jack_pesar man montazere zange shoma hastam

 
At 7:49 PM, Anonymous Anonymous said...

Salam aram jan man ham az zanaye arab makhsoosan erghi ha kheily khosham miad age khahar madar dari bede bode bokonim

 
At 3:39 PM, Anonymous MHSIN T said...

SALAM MAN DLOWAN AZ MASIF SALAHADIN HASTAM BA SHOMARE 4000/4001 BA KOD 448 DAR KHEDMATE SHOMA KIR KOLOFTA HASTAM HAR VAQT KHASTIT BA MAN TAMAS BGIRID QORBONE HARCHE KIRE KOLOFT

 
At 1:27 PM, Blogger morteza said...

jedan dos dari kire melat ro mamanet pa beshe , be to migan harom zade
mamaneto halesho mibarim ba abgit va namoset

 
At 4:52 AM, Blogger joon said...

سلام واقعا برا همتون متاسفم که یک ذره غیرت ندارید و بدبختها مادرتون 9 ماه وجود پلیدتون رو نگه داری کرده بعدش با مهربانی از تون نگهداری کرده حالا اینطوری دارید میگید شما از خوک هم پست ترید و فقط انسانید و نام انسان بر شما نهادن توهین است بر شرافت ادمیت چون که حیوان در لباس انسان هستید البته منظورم کسانی هستند که بی غیرت اند و و هیچ مرزی و حدی رو نمیشناسندو پا از مرز حیا بیرون گذاشتند.خاک عالم بر سرتون.

 
At 8:23 PM, Anonymous شهر زاد said...

آفرین به نظر از طرف ایران و ایرانی
اصلا نباید این داستانا رو خوند.

 
At 9:18 AM, Anonymous Anonymous said...

خاکبر سر تمامی
پسران ودختران زشت کردار

 
At 9:20 AM, Anonymous Anonymous said...

doctor khakbarsaret elahi bemiri badbakht tamame bimarani ke gharare be toye kesafate palid etminan konand va dastane kasife to behesh bokhore

 
At 12:48 PM, Anonymous Anonymous said...

به یک دختر اهل سکس نیازمندیم
(اهل:سکس +سکس چت+اس ام اس سکسی)
ترجیحا زیر 15 سال (-15) شماره تماس:09371681157
دختر زیر پانزده سال .تمام نقاط ایران

دانیل-(ارمنی هستم)

 
At 12:48 PM, Anonymous Anonymous said...

به یک دختر اهل سکس نیازمندیم
(اهل:سکس +سکس چت+اس ام اس سکسی)
ترجیحا زیر 15 سال (-15) شماره تماس:09371681157
دختر زیر پانزده سال .تمام نقاط ایران

دانیل-(ارمنی هستم)

 
At 12:48 PM, Anonymous Anonymous said...

به یک دختر اهل سکس نیازمندیم
(اهل:سکس +سکس چت+اس ام اس سکسی)
ترجیحا زیر 15 سال (-15) شماره تماس:09371681157
دختر زیر پانزده سال .تمام نقاط ایران

دانیل-(ارمنی هستم)

 
At 3:00 AM, Anonymous Anonymous said...

من سپیده ام یک کیر میخوام

 
At 5:25 AM, Blogger reza said...

لعنت بر همه ی این هایی که این چرت و پرت ها رو مینویسن یک ذره خجالت بکشید
کیر همتون بشکنه

 
At 5:26 AM, Blogger reza said...

لعنت بر نویسنده ی سایت
کولی
نفهم

 
At 5:28 AM, Blogger reza said...

تو پدر نداری دیوانه

 
At 5:53 AM, Anonymous Anonymous said...

age kheili mardi boro dokhtar ghsribe bokon na mamanetoooo

 
At 4:33 PM, Anonymous Anonymous said...

سیخ شد...دول منم بگو بماله

 
At 7:29 AM, Anonymous Anonymous said...

Damet garm ama age bekhayn kheili behtar az ina mitunid benvisid


 
At 11:27 AM, Anonymous Anonymous said...

سلام,منم محمدم از . . . ی کس میخوام
09373130566 ز بزن پولم برام مهم نیست!!

 
At 2:52 AM, Anonymous حامد said...

واقعابرات متاسفام ک ابروی مادرتو میبرب من قسم میخورم اینا تمام دروغه تمام مادرهای ایرانی اهل این چیزانیستن اگرهم باشن ن بابچه های خودشون

 
At 1:06 PM, Blogger mohamadreza atrian said...

in emaile mane

 
At 1:08 PM, Blogger mohamadreza atrian said...

in emailame mohamadrezaatrian&gmail.com

 
At 1:38 PM, Anonymous Anonymous said...

سلام . آفرین پسر ، خوب با مادرت حال کن ، به زور که این کار نمیکنی خودش دوست داره ، گول حرف این بچه کونی ها رو نخور اینا حسود هستن . کیر تو اسلام . اسلام و خدا و پیغمبر دروغه . فریب نخور که زندگی و خوشی الکی بدست نمیاد که به بدی بگذرونیم . تا میتونی از زندگی لذت ببر و به حرفهای جاهلان خرافاتی گوش نکن . اینا توهمی هستن و فکر میکنن بعد از مرگ چیزی هست . کس خل هستن و جون تو جونشون کنی دوتا کتاب نخوندن این کونی ها . داستان راستان و نهج اولاغه خوندن . خاک برسرشون و تازه ادعای ایرانی بودن هم میکنن . ایرانی دنبال عقیده عرب نمیره حالا شما هی برین در کون عربا بگیرین تا اگه از کونشون مدفوع افتاد ور دارین بخورین . ابنه های تخم عرب .

 
At 4:04 PM, Anonymous Anonymous said...

آخه کونی کی این کسوشعر هارو باور میکنه
انشالا کیرت بشکنه که مامانتو نکنی .....

 
At 12:26 AM, Blogger Javad Ansari said...

کسکش حرومزاده اگ مامانت بدس بده ماهم بکنیم ابجیتم پایه باشه پردشوبزنم

 
At 11:00 PM, Blogger b said...

تا حالا بر کی سکس کردم حال کرده اگه بخواد یا نخوا داخل سکس با من توری میشه که بار دوم خودش اسرار میکنه باهرکی سکس کردم تا ارضا نکردم ولش نمیکنم خوزستان 09393956387 اگه مزه سکس بامن رفت زیر زبونت تا اخر عمرت فراموش نمیکنی

 
At 10:04 PM, Anonymous Anonymous said...

mamanet ro biar man ham bokonam

 

Post a Comment

<< Home